مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 10:002020-09-13سياسي

 کرونا چالشی برای بین المللی سازی آموزش/راه اندازی نخستین دوره فلوشیپ مجازی در کشور


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم را استراتژی دانشگاه برشمرد و دانشکده ها را افسران خط مقدم این  تغییر و تحول نامید.

- در نشست رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با روسای دانشکده ها مطرح شد  کرونا چالشی برای بین المللی سازی آموزش/راه اندازی نخستین دوره فلوشیپ مجازی در کشور رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم را استراتژی دانشگاه برشمرد و دانشکده ها را افسران خط مقدم این  تغییر و تحول نامید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در نشستی با روسای دانشکده ها ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: گرچه با توجه به شیوع کرونا سال تحصیلی جدید را با شکل متفاوتی شروع کرده ایم اما امیدوارم همچون گذشته با تلاش دانشگاهیان شاهد اعتلا و ارتقای ملی و بین المللی دانشگاه در عرصه های مختلف آموزشی، پژوهشی، درمانی و بهداشتی باشیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دکتر حبیب الله پیروی استاد فقید و شهید مدافع سلامت به تلاش های ارزنده وی در حوزه های آموزشی و توسعه زیرساخت های آموزشی اشاره کرد.

دکتر زالی در ادامه با اشاره به جایگاه ممتاز دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به تبین روند تشکیل و راه اندازی ساختار نوین کالج بین المللی دانشگاه پرداخت که به عنوان یک نهاد مستقل راه اندازی شده و توسعه خدمات بین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 کرونا چالشی برای بین المللی سازی آموزش/راه اندازی نخستین دوره فلوشیپ مجازی در کشور

 کرونا چالشی برای بین المللی سازی آموزش/راه اندازی نخستین دوره فلوشیپ مجازی در کشور